پنج شنبه, 03 خرداد 1397


نظرسنجی از شهروندان

به نظر شما همشهریان گرامی شهرداری طاقانک در مدت فعالیت خود تا چه حد در خدمت رسانی به شهروندان موفق بوده است؟

آمار بازدید

امروز31
دیروز39
این هفته150
این ماه967
مجموع30257
Thu 24 May 2018 20:24
جمعه, 22 اسفند 1393 ساعت 17:30

بایگانی و دبیرخانه

نوشته شده توسط 
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

شرح وظایف متصدی امور دفتری :

1-          ثبت خلاصه مشخصات وجریان نامه های وارده وصادره وموضوع وشماره آنها در دفاتر مربوط .

2-          تفکیک وتوزیع نامه ها برای ارجاع به واحد اقدام کننده وپیگیری آنها .

3-          تهیه صورت مایحتاج اداری کارمندان وتدارک وتوزیع آنها .

4-          تنظیم دفتر آمار کارکنان .

5-       تهیه گزارشات مورد لزوم جهت مقام مافوق .

 شرح وظایف ومسئولیت های واحد بایگانی :

1-        حفظ ونگهداری نامه ها،اوراق،اسناد ومدارک وپرونده های محرمانه مطابق مقررات واصول بایگانی وتهیه فهرست بر اساس روش تعیین شده

 2-        پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور .

3-        تحویل پرونده های مختومه به بایگانی راکد با اجازه مقام مافوق .

4-        صورت برداری ، طبقه بندی وبایگانی پرونده ها طبق دستورالعمل های مربوط واحتیاجات سازمان متبوع .

 

 

بازدید 10916 بار آخرین ویرایش در دوشنبه, 12 تیر 1396 ساعت 10:09
محتوای بیشتر در این بخش: « روابط عمومی واحد فنی وعمرانی »

70 نظرها

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

© تمام حقوق مادي و معنوي اين وب سايت محفوظ و متعلق به شهرداری طاقانک ميباشد |taghanak-sh.ir © 2017 | طراح و پشتیبان سایت "شرکت عصر داده ویستا "